Callenge mee nu een half jaar verder

Januari begon ik met challengemee, op de website van de challenge hou ik mijn gegevens niet meer bij omdat de site niet goed werkt. Challenges verdwijnen na nieuwe gegevens te hebben ingevoerd dus hou ik de gegevens alleen nog op mijn site bij.

Van de 300 albums heb ik er 107 geluisterd.
Favoriet Lana del Rey, Adele en Colbie Caillat.
Misser Sef – De leven

Van de 20 boek 8 gelezen.
Favoriet Jodi Picoult

Van de 150 films 31 gezien.
Heerlijk veel Disney films gezien en ook saaie films zoals Where did I get married to

Van de 15 series 14 gezien.
Dit ging enorm hard doordat ik begon Sex and the city te kijken en toen heb ik alle seizoenen maar gekeken.

Nog 193 albums, 12 boeken, 119 films en 1 serie. In 6 maanden tijd moet ik aardig ver komen er staan al een aantal films en cd’s klaar om toegevoegd te worden.

One thought on “Callenge mee nu een half jaar verder

Ik lees jullie reactie graag

