Happy Wallpaper

Dinsdag las ik op Lisanneleeft een blogje over Happy Wallpaper.

Ik ben ervan overtuigd dat een groot deel van het ‘gelukkig zijn’ puur in jezelf zit. Het is maar net of je het eruit haalt of niet! Een van de fijne manieren om jezelf eraan te herinneren om vrolijk en gelukkig te zijn is door je omgeving hierop af te stemmen. – Lisanne –

Ze daagde haar lezers uit om er ook een blogje over te maken. Ik vond dit wel leuk ook omdat ik de laatste tijd enorm saaie achtergronden had op mijn werk en thuis. Wel hele mooie want het waren details van bloemen. Op mijn werk wil ik de mooiste en leukste dingen in mijn leven zien, Donder, Dibbes, onze nieuwe familieleden, mijn ventje, creativiteit en een quote.

Voor thuis heb ik er nog geen een gemaakt maar dat ga ik zeker nog doen. Daar zal ook een quote opkomen en natuurlijk ook donder.

Ik lees jullie reactie graag

