Favorieten; Sjaaltjes

Groot, klein, gekleurd, effen, gestreept, met stippen, prints enz enz. Sjaals zijn er in alle soorten en maten. Bijna dagelijks draag ik er een. Ik heb rond de 60 sjaals van groot tot klein. Toch draag ik ze niet allemaal even vaak want natuurlijk zijn er een aantal favoriet.

Pas geleden kocht ik er weer twee nieuwe sjaals bij en die behoren al tot de favorieten. Eén met vlinders en één met allemaal gekleurde vlakjes. Helaas heeft een al een kleine haal opgelopen maar dat weet je als je een kat hebt niks is veilig.

Mijn favoriet is hierboven de rechter met allemaal kleurtjes en hij is heerlijk zacht. Het duurste sjaaltje zie je links. Hij is van Percy Irausquin. Het is een smal sjaaltje en koste rond de € 60,- wat ik persoonlijk veel vindt want de meeste zijn rond de € 10,-.

Voor sjaaltjes hou ik altijd mijn ogen open, ik wil nog een aantal zijde sjaaltjes en dan vooral zwart met goud lijkt me wel leuk. De ultieme vlindersjaal ontbreekt ook nog.

Ik lees jullie reactie graag

