Hardlopen samen of alleen?

Zoals al bekent bij jullie ga ik vaak hardlopen na mijn werk om mijn hoofd leeg te maken. Op zulke momenten loop ik graag alleen. Een tijd geleden ben ik samen met mijn zus wezen lopen, enorm gezellig en de tijd vliegt. Helaas is ze geen loper maar vond ik het wel leuk een keer samen te doen.

Samen lopen hou ik langer vol omdat ik afgeleid wordt van het lopen zelf. Als ik alleen loop en ook een route die ik al vaker heb gelopen dan wordt ik niet geprikkeld en wordt het soms saai.

Ik loop enorm graag alleen omdat ik dan met niemand rekening hoef te houden maar één of twee keer in de week samen lopen zou ik erg leuk vinden. Nu nog een geschikte kandidaat vinden.

Loop jij alleen of samen?

 

One thought on “Hardlopen samen of alleen?

Ik lees jullie reactie graag

