Gezinsuitbreiding

Ons gezinnetje bestaat uit mijn ventje, donder en ik met z’n drieën wonen we heerlijk. Dibbes gaat morgen weer naar huis maar ze hebben een heerlijke tijd samen gehad. Donder vond het erg leuk en gezellig om met iemand te spelen en samen te zijn.

Mijn zus mailde mij vorige week vrijdag een link van een nestje van zes rode kittens. Ik heb er gelijk op gereageerd en de volgende dag reden we er heen. Twee dagen oud, echt ieniminie klein. 10 mei zijn ze geboren, de foto’s zijn van zaterdag 12 mei. Een meisje wordt van ons en een jongetje van mijn zus. Binnenkort gaan we weer kijken en er een uitkiezen.

Ondanks dat ik spulletjes heb wil ik voor ons meisje wel een paar spulletjes kopen zoals een eigen mandje en speeltje. Van mijn ouders hebben we al een voer en waterbakje gehad.

Als alles goed gaat mogen we haar op een leuke en mooie dag halen, namelijk mijn verjaardag. Die dag neem ik ook vrij evenals de vrijdag en maandag en dinsdag erna zodat ik Donder en de kleine in de gaten kan houden en ze kan wennen.

Maar tot het zover is zijn we nog druk bezig met een naam te verzinnen en het huis kitten proef te maken.

Gisteren kreeg ik nog een update dat alles goed gaat en sommige de oogjes nu open doen en nog leuker foto’s;

Zien jullie eigenlijk wie Donder en wie Dibbes is?

2 thoughts on “Gezinsuitbreiding

Ik lees jullie reactie graag

