Hemelvaartsdagloop

Vandaag als alles volgens plan was gelopen had ik 8,4 km gelopen in Lekkerkerk met de hemelvaartsdagloop.

Maar het plan werd onderbrokem door ziek zijn en daarna door beter worden en op kracht komen. Waarschijnlijk met een beetje meer inzet had ik het kunnen halen maar ik wou niet te veel van mijn lichaam vragen. Volgend jaar is hij er weer dus ik ga lekker door met lopen en trainen voor volgend jaar een eens kijken naar een 5 km om mee te lopen in de buurt.

Vandaag loop ik lekker een rondje bij mij in de buurt. Ongeveer 4 km staat op de planning. Verder ga ik heerlijk genieten van mijn vrije dag.

Fijne Hemelvaartsdag.

Ik lees jullie reactie graag

