The perfect running songs

Als ik ga hardlopen met de training van Renate Wennemars op mijn ipod is er een goede afwisseling in de muziek. Je hoort/voelt het verschil in tempo voor lopen en wandelen. De muziek geeft me ritme en motiveert me.

Een eigen runninglist ben ik nu aan het maken zodat ik mijn eigen parcours met mijn muziek kan gaan lopen.

Lijst 1

Groove armada – My Friend
Katy Perry – I kissed a girl
Amy MacDonald – Caledonia
Pussycat Dolls – Bottle Pop
Danity Kane – Come over
Rihanna – SOS
Enya – Eclipse
Beyonce – Beautiful Liar
Christina Aguilera – Dreamy Eyes
Petey Pablo – Show me the money
Alicia Keys – Why do I feel so sad
Ciara – Get up
Lisa Lois – Hallelujah

Tijd : 39.19 beginnend met 5 minuten warmlopen  5x wandelen 6x lopen 3,5 minuten uitlopen

Lijst 2

Dido – Sand in my shoes
Sam Sparro – Black and Gold
Christina Aguilera – Come on over
Britney Spears – Womanizer
Rihanna – Don’t stop the music
Nelly Furtado – Powerless
Norah Jones – Don’t know why

Tijd:  26.39 beginnend met 5 minuten warmlopen 18.33 minuten lopen en 3.06 minuten uitlopen

 

Alvast twee runninglists hopelijk bevallen ze me. Waar luister jij naar tijdens het sporten/hardlopen?

Ik lees jullie reactie graag

