Creatief; Moederdag

Vandaag is het mamadag! De dag dat we onze mama’s in het zonnetje zetten. Het zonnetje is er ook af en toe gelukkig bij.

Gisteren was ik nog creatief voor een verjaardag vandaag voor mijn mama want die moet natuurlijk ook iets moois krijgen. Dus dat krijgt ze ook. Een bloem die nooit zal verwelken. De uitleg en template kun je vinden op Ellinee.

Op het moment dat deze post online komt zit ik bij mama pannenkoeken te eten die mama waarschijnlijk zelf heeft gemaakt want ook al is het Moederdag ik wil mamapannenkoeken (of papapannenkoeken want die kan het ook goed)

Ik lees jullie reactie graag

