Fotograferen

Fotograferen is iets wat ik enorm graag doe maar soms komt het er niet van. Teveel andere dingen te doen of geen zin eropuit te gaan. Dat ga ik veranderen. Elke week wil ik ergens heen rijden/lopen/fietsen om te gaan fotograferen. De foto’s ga ik gebruiken voor verschillende dingen op mijn blog ga ik ze o.a. voor quotes gebruiken.

Bloemen gras waterMet Koninginnedag heb ik mijn eerste rondje gemaakt en lekker geĂ«xperimenteerd met mijn camera wat leuke foto’s als resultaat leverde.

Vlinder gras

De foto’s hier getoond is een selectie van de gemaakte foto’s op Koninginnedag. Mijn volgende bestemmingen ; de surfplas, het Loetbos, Krimpenerhout, Kinderdijk, Kralingse bos enz enz

beest kreeft

Paardenbloem

2 thoughts on “Fotograferen

Ik lees jullie reactie graag

