I can stand the rain

De eerste keer dat ik in de regen liep voelde zo heerlijk en totaal niet verwacht. Ik had verwacht dat ik het afschuwelijk zou vinden want niet alleen mijn hoofd maar ook mijn kleding wordt nat nou daar merkte ik helemaal niks van.

Wel een paar tips;

  • Zorg dat je een petje draagt zodat je hoofd minder nat en koud wordt
  • Doe opwarmoefeningen voor je het huis uitgaat en ga buiten verder
  • Doe je iPod/telefoon of wat dan ook in je zakken des noods met een plastikhoesje eromheen want ze zijn niet dol op water
  • Loop om plassen heen want je weet nooit hoe diep ze zijn uit ervaring weet ik dat natte schoenen enorm vervelend lopen.

Waarom lopen in de regen;

  • Er zijn weinig mensen buiten dus ook op je looproute
  • Het voelt fris aan
  • Je staat niet stil, wat bij een heerlijk zonnetje nog wel eens kan gebeuren

 

Probeer het gewoon een keer. Niet als het enorm plenst maar gewoon een beetje miezer voor de eerste keer.

 

 

One thought on “I can stand the rain

Ik lees jullie reactie graag

