Koninginnedag

Wie had dat verwacht met Koninginnedag zulk lekker weer. Alle activiteiten konden doorgaan en daardoor ook een heleboel vrolijke mensen. Mijn oranje details voor deze dag waren mijn nagellak en een zelfgemaakt broche. Natuurlijk heb ik een oranje tompoes gegeten. Zijn we de rommelmarkt over gegaan en daarna heerlijk genoten van het mooie weer.

Nederlandse vlag KoninginnedagKoninginnedag oranje

Mijn vondst op de rommelmarkt is de LP van Michael Jackson – Thriller

Michael jackson lp thriller

Wat hebben jullie gedaan met Koninginnedag en wat zijn jullie vondsten op de rommelmarkt?

 

One thought on “Koninginnedag

  1. Dat weer was inderdaad fantastisch! Helaas niets kunnen vinden op de rommelmarkt maar wel een enorm gezellige BBQ gehad in het dorpje waarin ik woon met een stel vrienden, en live muziek. Zeer geslaagd dus!

Ik lees jullie reactie graag

