Why I run?

Vandaag een lijstje. Een lijstje met redenen waarom ik hardloop.

Het uitzicht; Tijdens het lopen zie ik dingen die ik in de auto niet zie, ik nemen wegen die ik niet met de fiets of auto kan nemen zodat de omgeving me blijft verrassen.

De buitenlucht; De frisse ochtend lucht in de Lente, of na een dag op het werk in plaats van weer binnen zitten even de frisse buitenlucht opsnuiven.

Conditie; Een paar keer de trap op lopen kost me geen moeite, even snel rennen om wat te halen voordat de winkel sluit ik haal het, alles te maken met mijn conditie die door het hardlopen beter wordt.

Gezondheid; Ik heb PDS en dan wordt het nog eens extra aangeraden om een sport te beoefenen. Vaak omdat met sporten je ook stress los kan laten en dat een grote oorzaak van PDS klachten kan zijn. Wanneer ik ben wezen hardlopen voel ik me ook een stuk beter.

Vrijheid; Niemand om me heen, geen vast plan, geen tijd, niks om rekening mee te houden alleen ik en de weg.

Hoofd leegmaken; Hardlopen maakt mijn hoofd leeg ik ren het probleem eruit.

 
Het kan waar en wanneer ik wil; ik heb alleen me schoenen en kleding nodig niks meer niks minder.

Waarom loop jij?

One thought on “Why I run?

Ik lees jullie reactie graag

