April

Was een heerlijke rustige maand hierboven een klein foto overzichtje met als slot van de maand de komst van het zonnetje en Dibbes. Ik heb 27.9 km hardgelopen en 34,8 km op de fiets doorgebracht totaal 62.7 km helaas mijn hardloop kilometers niet gehaald maar met pijn in mijn mond ben ik niet gaan lopen. Want dag drie van april vond mijn flap operatie plaats. Weer een week thuis gezeten, geen Pasen gevierd en vooral geslapen. Hardlopen kon niet pas toen de meeste pijn weg was heb ik de eerste stappen weer gezet. Niet alles wat ik wou doen is gelukt deze maand en jammer genoeg viel het weer tegen maar hopelijk gaat daar nu verandering in komen.

De eerste dag van mei 5.32 km in 37.44 minuten en daarna een heerlijke maaltijd gemaakt door mijn ventje. Morgen weer lopen alleen dan een dunner shirtje aan want het wordt iets warmer. Deze maand nog een keer naar de paradontoloog om mijn ondergebit schoon te laten maken, naar de internist voor de uitslag van het lactose onderzoek wat ik twee weken geleden deed, veel hardlopen, skeeleren, wandelen, fotograferen en lezen want ik heb nog heel veel te lezen.

Oooooo en heel heel heel misschien meelopen met de hemelvaartsdagloop maar dat is een heeeeeeel misschien.

Wat gaan jullie doen deze maand?

Ik lees jullie reactie graag

