Donder 3 jaar

Soms zou ik willen dat hij weer even klein was als drie jaar geleden. Dan zou hij elke seconde dat hij kon weer tegen me aankruipen, bovenop me leggen wanneer het maar kon en liep hij nog continu achte me aan.

Wanneer hij nu tegen me aankruipt is het een zwaar heerlijk mormel die alle ruimte in beslag wil nemen. We hebben een groot bed maar meneer Koning Donder heeft de meeste ruimte. Achter me aanlopen gebeurt gelukkig nog enorm vaak.

Elke morgen staat hij bijna gelijk met mij op. Eén voet uit mijn bed en plof Donder staat er ook naast. Natuurlijk moet hij mee douchen en als ik de deur niet open laat hoor ik hemen mauwen. Verder helpt hij enorm graag met schoonmaken en plantjes water geven.

Vandaag is Donder 3 geworden. Normaal wordt hij al enorm verwend maar vandaag natuurlijk extra. Een heerlijk zakje eten, snoepjes en nog meer snoepjes. Als het me lukt haal ik nog een tompouce want daar is hij enorm gek op. Samen zullen we hem dan op eten.

 

2 thoughts on “Donder 3 jaar

Ik lees jullie reactie graag

