Old tome favorites; Music

Van tijd tot tijd vind ik het heerlijk om mijn oude cd’s te beluisteren. Even terugnaar het verleden. Sommige cd’s of nummers ken ik nog woord voor woord, best eng eigenlijk als je bedenk dat ik van mijn frans wat ik drie jaar had haast niks meer weet.

Waar luisterde ik dan naar?
Mijn muziek keuze was en is nog steeds heel breed. Zo vond je The Kelly Family en Thunderdome XV naast elkaar. Het ene uiterste naast de andere. Twee cd’s zegt nog niet veel hier een kleine greep uit mijn”oude” muziek collectie;
All Saints, Backstreet Boys, Boyzone, Britney Spears, B-Witched, Captain Jack, Five, Spice Girls, Kane, Limp bizkit en Westlife .

Mijn favoriete nummers;
Spice Girls alles maar 2 become 1, stop en say you’ll be there zijn wel favoriet. Captain Jack Drill Instructor en natuurlijk Captain JackIn het lijstje kan ook Kane Damn those Eyes niet ontbreken

Sorry voor de linkjes maar ik kan nog geen filmpjes delen

Wat zijn jouw old time favorites?

2 thoughts on “Old tome favorites; Music

  1. Ik heb gisteren de girlband top 17 bij Coen en Sander op 3fm (gedeeltelijk) geluisterd. Wat een feest zeg! Mijn old time favorites is toch wel een liedje van the backstreet boys =D

Ik lees jullie reactie graag

