Nog een maand te gaan

Over een maand is het al zover 17 mei is het Hemelvaartsdag in Lekkerkerk wordt dan de Hemelvaartsdagloop gehouden. 8,6 km zou ik moeten lopen en op dit moment twijfel ik of ik het ga halen.

Januari ben ik ziek begonnen en toen ik een beetje terug kwam ben ik in maart echt goed ziek geworden. 1,5 week thuis op bed gelegen gevolgd door halve dagen werken en toen begin deze maand geopereerd aan mijn tandvlees dus dat betekende ook niet hardlopen.


Zaterdag liep ik weer voor het eerst echt serieus. Aan één stuk 2.19 km en zondag 3.15 km. Het gevoel was heerlijk. Had ik nog verder kunnen lopen ja maar ik wou rustig van start gaan om blessures te voorkomen. Ik kom nu nog 5,45 km te kort. Gisteren voelde ik me onverwachts toch nog best fit na een dagje werken. Misschien kwam het wel door de heerlijke zon ik weet het niet maar ik liep 4.11 km in 29:51 minuten.  Lukt het me niet om op tijd de 8,6 km te lopen ga ik op zoek naar een andere loop en doe ik mijn best om volgend jaar mee te lopen want de hemelvaartsdagloop gaat zeker een gelopen worden.

 

Ik lees jullie reactie graag

