Creatief met schuifspeldjes

Een klein creatief projectje een super leuk resultaat. Schuifspeldjes met pareltjes aan het uiteinde. Je hebt er niet veel voor nodig en ook niet veel tijd.


Wat je nodig hebt;
Schuifspeldjes
Kralen
IJzerdraad
Tangetjes

Het ijzerdraad heb ik twee keer door de kraal en schuifspeld heen gehaald. daarna twee keer rondom de schuifspeld gedraaid (aan de bovenzijde). De grotere kralen draai ik drie keer om het schuifspeldje heen.

Hieronder het resultaat in het haar van een modelpop van de week ga ik ze in mijn eigen haar proberen.

4 thoughts on “Creatief met schuifspeldjes

  1. Pingback: Wedding outfit « Donder Design

Ik lees jullie reactie graag

