Little reasons to smile

Soms voordat ik ga hardlopen heb ik helemaal geen zin. Dan is alles aan het hardlopen moeilijk. Zelfs het aantrekken van mijn hardloopoutfit. Als mijn GPS dan ook niet mee werkt zou ik bijna stoppen. Toch zet ik mijn iPod aan zoek ik de les van de dag op en in de tussentijd krijgt mijn GPS groen-licht.

Dan heb ik ook nog wel eens dat ik hoor wat ik die les moet doen en dan het helemaal niet zie zitten. Zoals laatst 18 minuten lopen in één stuk! Dat zag ik die dag niet zitten dus een les terug gegaan maar na een minuut of twee toch de les van 18 minuten aangezet want dat was de bedoeling en daar ben ik voor gegaan en gewoon gehaald natuurlijk.

Nu vraag je je vast af waarom ga je dan toch lopen? Het gevoel tijdens het lopen, de vrijheid, de stilte maar niet te vergeten het allerfijnste; het gevoel na het lopen. Ik weet dat ik het weer gehaald heb, ik mezelf verbeterd heb. Het heerlijke gevoel dat door mijn lichaam stroomt. Daarvoor doe ik het en zal ik het blijven doen.

2 thoughts on “Little reasons to smile

Ik lees jullie reactie graag

