Paulien Cornelisse – Taal is zeg maar echt mijn ding

Taal is zeg maar echt mijn ding gaat over taal. Niet over hoe mensen met elkaar zouden moeten praten, maar over hoe ze dat per ongeluk doen.

Van dit boek heb ik meerdere reviews gelezen. Na aanleiding daarvan ben ik het boek gaan lezen. De reviews gaven aan dat het een grappig boek was over taal nou daar was ik wel benieuwd naar.

Het begin kon ik een beetje moelijk doorkomen, maar het begon steeds leuker en herkenbaarder te worden. Het leuke is nu om op te letten of ik bepaalde dingen die ik in het boek gelezen heb door mensen of mezellf gebruikt worden en is het dan op de juiste manier. Let vooral eens op Hoe gaat het? of Hoeissie?

Een leuk, grappig boek om gelezen te hebben.

 

One thought on “Paulien Cornelisse – Taal is zeg maar echt mijn ding

Ik lees jullie reactie graag

