Fotografie; spelen met water

De bloemen op mijn balkon worden nat wanneer de regen op mijn balkon staat. Niet mooi wanneer het een grijze sombere dag is maar wanneer het zonnetje gaat schijnen een prachtig gezicht. Dit moest natuurlijk gefotografeerd worden. Maar het water ligt zo stil dus ik dacht waarom er niet mee spelen en kijken hoe dat op de foto komt en dat zag er erg goed uit (vindt ikzelf dan).

Natuurlijk bleef het niet bij één foto dus heb ik hieronder een aantal foto’s bij elkaar gezet. Ik ben zeker van plan dit nogmaals te doen om nog meer te experimenteren.

Ik lees jullie reactie graag

