I don’t stop when I’m tired

Door de weeks ga ik meestal rond 6 uur even hardlopen. Ik heb dan tot 5 uur gewerkt en met de auto naar huis gereden. Soms ben ik voor mijn gevoel te moe om te lopen. Ik ga dan toch al is het maar even. Ik zit namelijk heel de dag binnen en als ik ga lopen ben ik even in de heerlijke frisse buitenlucht waar ik meestal enorm van opknap.

Van het hardlopen wordt ik wakker, alert en krijg ik inspiratie. Dus ik stop niet als ik moe ben maar als ik klaar ben. Voelen mijn benen moe…. 6 stappen verder een stuk minder. Voelt het alsof ik niet meer kan ademen… rustig inademen door mijn neus en uit via mijn mond. Gewoon doorgaan!

Wat doe jij om jezelf te motiveren door te gaan of om te gaan?

3 thoughts on “I don’t stop when I’m tired

  1. Ik motiveer mij door kijken naar de afstand die ik al heb afgelegd!
    Verder heb ik vaak muziek op en laat ik mij mee voeren door het ritme daarvan. Opzwepende muziek werkt voor mij daarom het beste om op te lopen.

    Mijn andere motivator is mijn GPS horloge die laat zien hoe hard ik loop en hoeveel km ik nog moet. Ik vind het geweldig om mijzelf iedere keer weer een paar seconden sneller af te zijn. Ik kan ook stik chagrijnig worden als ik een minuut langzamer ben dan de vorige keer.

Ik lees jullie reactie graag

