Maart

Maart hebben we enorm veel mooie dagen gehad. Wat een zon, ik hou ervan. Helaas ben ik ook ziek geweest afgelopen maand ruim 1,5 week thuis gezeten daarna halve dagen gaan werken en toen tot 2 uur dus rustig opbouwend weer aan het werk. Het voordeel was wel weer dat ik bijna alle seizoenen Sex and the city heb kunnen kijken en heb kunnen lezen. Verder heb ik deze maand enorm veel geslapen denk het meest in jaren. Hierboven een klein overzicht van afgelopen maand waaronder mijn paascreaties, lammetjes, bloemen, mijn fiets, het boek dat ik las en natuurlijk donder.

Gisteren heb ik op het randje van de maand mijn kilometers hardlopen gehaald. 50,1 km niet meer als vorige maand maar gelukkig ook niet minder. Wel heb ik 2 keer minder gelopen en een aantal keer meer kilometers gelopen als verwacht en zelfs sneller.

Vandaag is het april en heb ik ook mijn eerste kilometers weer gelopen. Dit keer 3.09 km zonder een keer te wandelen tussendoor. Dus daar ben ik blij mee. Deze maand hopelijk weer 50 km of meer lopen. Hopelijk weer veel mooie dagen met zon want daar wordt je zo vrolijk van. Dinsdag is er dan de afspraak met de paradontoloog, dan lig ik twee uur in de stoel met mijn mond open om een groot deel van mijn tandvlees weg te laten halen. Best wel spannend. Maar natuurlijk ga ik ook weer leuke dingen doen. Nu echt naar de dierentuin, skeeleren, fietsen, zonnen, veel dingen buiten doen zodra het mooi weer is.

Fijne maand april

Ik lees jullie reactie graag

