Creatief; paasei met filigraan en van filigraan

Vorig jaar kreeg ik van mijn zus haar filigraan want ik had een projectje, dat projectje is nog steeds niet af maar ik heb iets anders leuks gemaakt. Een ei gedecoreerd op filigraan wijze en een ei gemaakt van filigraan.

Het lastige hieraan was dat het papier recht is en het ei ovaal dus soms moest er een beetje een duw in de goede richting gegeven worden.

Deze creatie is een stuk gemakkelijker omdat het allemaal plat is.


One thought on “Creatief; paasei met filigraan en van filigraan

Ik lees jullie reactie graag

