Can it be sunday every day?

Wederom vandaag een heerlijke dag, het begon een beetje fris en bewolkt maar dat verdween gelukkig. In de middag besloten we even naar het Kralingse bos te gaan om de hertjes te voeren. Brood wilden ze niet alleen maar peen van een lief, schattig meisje.


Daarna thuis heerlijk zitten lezen op het balkon en toen herinnerde ik me opeens dat ik nog een enorme rij mooie bomen had zien staan een paar meter van ons huis vandaan dus ik weer op pad met mijn camera.

Donder maakt voor nu blogjes schrijven en foto’s bewerken onmogelijk.

Hebben jullie ook van de zon genoten?

3 thoughts on “Can it be sunday every day?

  1. Ik heb zeker van het zonnetje genoten. Wel het hele weekend gewerkt, maar als je op een terrasje werkt, maak je het weer prima mee!

Ik lees jullie reactie graag

