Thom Arisman – Single van beroep

Thom Arisman misschien bekent doordat je zijn column hebt gelezen in de Metro of Flair. Ik van de Flair en toen won ik het boek Thom.Single.Man. Dit eerste deel vond ik enorm leuk en las ik binnen no time uit. Op het boekenfestijn kwam ik deel 3 tegen Single van beroep.

In het boek volg je Thom op zijn zoektocht naar de ware. De situaties waarin hij terecht komt zijn grappig. Ik bleef doorlezen en hopen dat hij de ware vindt.

Als je ooit een column leuk vond van Thom dan is het boek zeker een aanrader.

One thought on “Thom Arisman – Single van beroep

Ik lees jullie reactie graag

