Het is Lente wanneer…….

Het is Lente wanneer het zonnetje lekker schijnt, de dag enorm lang lijkt te duren op een positieve manier, slippers aan mijn voeten belanden, de zon schijnt, er bloesem en andere mooie dingen aan de bomen beginnen te groeien maar het aller aller belangrijkste van Lente zijn Lammetjes. Ik hou van lammetjes.

Vanmorgen toen ik wakker werd had ik een missie lammetjes zoeken. Vroeg opgestaan boodschappen gehaald en de was gedaan. Hardloopkleding aangetrokken en naar buiten gegaan om de Lammetjes te zoeken. Na ongeveer 2 km kwam ik ze tegen. Helaas stonden ze vanmorgen erg ver weg. Vanmiddag nadat ik mijn auto had gewassen zat ik te twijfelen wel of niet op mijn fiets stappen om nog even bij de lammetjes te gaan kijken. Toch gedaan en dichterbij lammetjes ontdekt die zo dicht bij konden komen.


Ik zette mijn fiets neer en pakte mijn camera, de lammetjes kwamen gelijk naar het hek rennen en dat is een enorm grappig gezicht. De lammetjes kon ik gewoon aanraken!

Na even van de lammetjes te hebben genoten ben ik verder gefietst en heb ik nog wat bloemen en dergelijke gefotografeerd. De paarden langs het fietspad waren druk aan het rond rennen en dat gaf ook nog een mooie foto.

Wat hebben jullie gedaan op deze mooie Lente dag?

 

 

One thought on “Het is Lente wanneer…….

Ik lees jullie reactie graag

