Het is Lente!!!!

Het is nu een paar dagen Lente en wat voelt dat Fantastisch! De zon is zo goed voor je lichaam, ik voel me namelijk veel fijner als het zonnetje schijnt. Het humeur van veel mensen is ook veel fijner. Al heel de week schijnt het zonnetje en als ik ’s middags thuis kom kan ik heerlijk in het zonnetje slapen en lezen. Genieten geblazen!


Maar de Lente heeft meer fijne dingen; Tulpen, narcissen, alle bloemetjes, vogeltjes, de zon, de langere dagen, ik kan zo nog wel even doorgaan.

Het geeft me ook zin om veel leuke dingen te doen maar ik moet oppassen dat ik niet alles te gelijk doe. Rustig aan en genieten. Wat wil ik doen dan?

  • Ongeveer 7 km skeeleren
  • Hardlopen met mijn Lente outfit en genieten van het zonnetje tijdens mijn rondje
  • Fotograferen van mooie Lente dingen zoals kleine eendjes, bloesem en bloemen
  • Lezen in de zon
  • Zoveel mogelijk buiten zijn
  • Genieten van de kleine dingen

2 thoughts on “Het is Lente!!!!

Ik lees jullie reactie graag

