Trainingsschema

Toen ik weer begon met hardlopen deed ik dit aan de hand van een schema. Een schema op mijn iPod die door Renate Wennemars is ingesproken met lekkere muziek erbij. Vorige week kon je al lezen over Start to run en vandaag ga ik daarop verder.

Op mijn ipod heb ik 5 kilometer running coach staan met Renate Wennemars. Hiermee train ik 3x in de week en het zijn enorm afwisselende trainingen. Na zes weken zou je 5 kilometer moeten kunnen lopen.

Momenteel doe ik dit schema voor de derde keer alleen niet drie keer in de week maar vijf, zes of zeven keer en wat harder en sneller. Persoonlijk vindt ik het erg fijn om met een running coach te werken want terwijl je loopt wordt je aangemoedigd zoals; “nog een klein stukje”, “Je bent er bijna”, Nog 30 seconde” ook al is ze er niet echt bij het motiveert toch.

2 thoughts on “Trainingsschema

  1. Zo heb ik een tijd geleden met twee andere hardlopers mee gedaan. Eén daarvan had Evy op staan. Ik kreeg toen toegeroepen dat ik volgens Evy “goed” bezig was.. Hilarisch!!

    Fijn te lezen dat het zo goed gaat. Ik ben zelf ook weer begonnen. Ik wil graag richting de 10 km. 🙂

  2. Ik vond STR ook heel erg fijn. Evy blijkt inderdaad ook erg goed te zijn. Hopelijk kan ik ooit weer starten met hardlopen 🙂 ik mis het!

Ik lees jullie reactie graag

