Gilmore Girls

“Life’s short. Talk Fast”

De serie die ik kan blijven kijken is Gilmore Girls. Vanaf de eerste aflevering keek ik dit altijd samen met mijn moeder en zus en later toen mijn zus niet meer thuis woonde belde we vaak bij het intro muziekje.

De serie telt zeven seizoenen die op tv waren van 2000 tot 2007. De hoofdrolspelers Lauren Graham en Alexis Bledel spelen moeder Lorelai en dochter Rory Gilmore. Samen wonen ze in het kleine plaatsje Stars Hollow. De serie draait om de hechte en moderne relatie die ze samen hebben en de weg naar Yale. De serie start in het zestiende levensjaar van Rory, het jaar dat ze naa Chilton gaat, een private school. Je kijkt als het ware mee in het leven van de twee Gilmore girls die ups en downs kennen.

Als ik de serie kijk (wat ik nog steeds regelmatig doe) geniet ik gewoon van begin tot het einde. Een favoriete scene of aflevering heb ik niet echt wel vindt ik scenes met Jess Mariano gespeelt door Milo Ventimiglia erg leuk. De manier waarop Rory en Jess in het begin met elkaar omgaan is zo leuk.

Wat is jullie all-time favoriete serie?

3 thoughts on “Gilmore Girls

  1. Ah Gillmore Girls staat toch ook zeker wel in mijn favorieten hoor. Misschien dat ik daar mijn sarcastische tint van humor soms vandaan heb.

    Maar daarnaast: FRIENDS!

Ik lees jullie reactie graag

