Making a nice gift for my Grandfather

Opa wou zakdoeken hebben, dus ik heb zachte zakdoeken voor mijn opa gekocht. Bij de vraag of ze het moesten inpakken kwam mijn standaard nee dat doe ik zelf wel. Ik ben geen fan van het standaard inpakpapiertje van de winkel. Het wordt dan een vierkant dun nietszeggend pakketje. Wat moet je verzinnen met zakdoeken? Ik heb één zakdoek mooi gevouwen en de andere opgerold en in het midden erin gestopt.

Dan het inpakken, geen gewoon papiertje maar doorzichtig cellofaan met als bodem papier snippers. Samen gebonden met twee lintjes. Als extra heb ik een Lelie genaakt van papier en er een kaartje aan gehangen zodat opa weet wanneer hij het heeft gehad en van wie.

3 thoughts on “Making a nice gift for my Grandfather

Ik lees jullie reactie graag

