Waar mijn creaties worden gemaakt

Van mijn plekje had ik een enorm zooitje gemaakt dus dat moest nodig aangepakt worden. Alles uit, af en onder mijn bureau vandaan. Uitgespreid over mijn bed en in de andere kamer heb ik alles uitgezocht.

Nu heeft alles weer een plekje ligt het voor het pakken. Mijn verfspullen bij elkaar, lintjes waar ze horen, kralen netjes opgeborgen. Creaties kunnen weer gemaakt worden.

Alle stofjes waarmee nog iets gemaakt moet worden en mijn schetsboeken.

De meeste verfspullen nog in verpakking. Tijd om ze te gaan gebruiken en wat moois te maken.

En dit is een projectje wat ik echt enorm graag wil maken. Mijn zus heeft er één gekocht voor me in Amerika en de andere is eigenlijk van mama. Het zijn ontwerpen gemaakt in project runway.

 

2 thoughts on “Waar mijn creaties worden gemaakt

Ik lees jullie reactie graag

