Balkon in lente sfeer

Nu het zonnetje weer zijn werk gaat doen en de temperatuur weer wat aangenamer wordt zit ik steeds vaker weer even op het balkon. Maar het balkon is nu somber en voelt koud aan.

Tijd om het balkonnetje op te gaan vrolijken.

Dus gisteren na het werk ben ik naar de bloemenplantage gereden en daar was een overvloed aan vrolijkheid. Rond zes uur kwam ik thuis, was het nog licht buiten en ben ik gelijk begonnen de boel op te vrolijken. Gisterenavond nog twee foto’s gemaakt maar omdat het al aardig donker begon te worden toen ik klaar was heb ik de rest van de foto’s vandaag gemaakt.

Natuurlijk ging mijn vriendje ook even mee naar buiten;

 

3 thoughts on “Balkon in lente sfeer

Ik lees jullie reactie graag

