Running gets me excited

“Vol motivatie zet ik de ene na de andere stap 1 km, 2 km, 3 km. Regen, wind, sneeuw en kou doorgaan want dan word ik beter.”

Ik wordt elke keer een stukje beter, sneller, rustiger. Lopen doe ik om de dagelijkse dingen los te laten en weer ontspannen te worden. In ieder geval daar begon het mee. Nu vindt ik het heerlijk om te lopen mijn afstand te verbeteren en te genieten van de omgeveing. Wanneer ik me niet lekker voel ga ik ook lopen maar weet dan dat het niet zo snel gaat maar erna heb ik er wel voldoening aan dat ik het gedaan heb en soms voel ik me even wat beter.

Als extra motivatie heb ik het tijdschrift runner’s world gekocht met tips en ervaringen van andere hardlopers erg leuk om eens te lezen maar ik zou het niet elke keer hoeven lezen.

Januari liep ik 34.17 km, februari was mijn goal 50 km lopen en heb ik 50.04 km gelopen. Het was wel op de valreep want de laatste dag moest ik dus nog 6.28 km maar dat heb ik gewoon gedaan. Maart wil ik de 55 km halen. Net weer een stukje meer een stapje verder

Doe jij aan hardlopen? Waarom? Met een groep of alleen?

 

De armband op de foto komt van etsy

4 thoughts on “Running gets me excited

  1. Sinds begin deze week loop ik weer hard. Heerlijk. Had het al jaren niet meer gedaan, maar sinds ik een maand geleden gestopt ben met sport (polefitness), kon ik niet langer stilzitten. Ik moet wel weer even inkomen moet ik zeggen, maar ik vind het heerlijk.

  2. Op zaterdag ga ik met een groepje en sindskort begin ik weer met mijn eigen trainingen doordeweeks. Helaas heb ik ontzettend gauw last van mijn scheenbeen en is het advies vaak ‘rusten’ waardoor het dan wel overgaat. Tot ik weer begin 😦

Ik lees jullie reactie graag

