WOT – Vrij

Vrij is doen wat je wilt wanneer je wilt, zijn wie je bent, geen verplichtingen hebben, niet aan tijd gebonden zijn, rust in mijn hoofd, niks moeten en alles mogen.

Ik zou best een tijdje vrij willen zijn. Vrij van de verplichte werkweek en doen wat ik wil. Wat ik zou doen met mijn vrijheid; Lezen, ik heb nog minimaal 70 boeken te lezen , 5 fotografiebladen en een aantal flow nummers die nog niet uit zijn. Fotograferen, nog meer leren over fotografie en zoveel mogelijk foto’s nemen en leren van mijn foto’s zodat ze nog beter worden. Creatief bezig zijn, ik heb nog 2 jurken, 3 broeken, een gilet, een jasjes en rokjes die ik wil maken verder schilderen, tekenen, accessoires maken en nog veel meer.

Ook zou ik tijd besteden aan mensen die ik lief heb. Door vermoeidheid en gezondheidsklachten komt er vaak weinig van de laatste tijd de zin ontbreekt dan en de vrijheid die ik dan heb wil ik dan lekker thuis doorbrengen.

Wat zou jij doen met meer vrijheid of een lange tijd vrij?

Geniet van de tijd die je nu vrij hebt, doe wat je wilt! Deze vrije avond heb ik lekker bij mijn zus gegeten en samen zijn we naar opa geweest, gekletst en een potje rummikub gespeeld. Jammer genoeg kon ik niet langer blijven vanwege de al heel de tijd aanwezige buikpijn maar des ondanks heb ik genoten van een avond met mijn opa en zus.

 

Deze post is een bijdrage aan de wekelijkse #WOT van met-k

Geplaatst in WOT | Getagd

3 thoughts on “WOT – Vrij

  1. Je bent volgens mij behoorlijk ‘vrij’ geweest vandaag. Om te koesteren, zo ‘vrij’. En dan zijn een hele bibiblotheen, een walk in closet met kleren en een nog betere fortograaf worden toch maar secundair!

  2. Herkenbaar.. ik zou gerust een half jaartje vrij willen zijn. Dan heb ik de tijd om te bloggen, blogs te lezen, ik heb nog ruim 20 boeken liggen om te lezen en inmiddels een abonnement op 4 tijdschriften.. *droomt weg*

Ik lees jullie reactie graag

