Februari

Op 1 februari vertelde ik jullie over hoe januari was verlopen en aan het eind een stukje over wat februari brengt. Nu is het alweer maart en zien jullie hierboven mijn maand in foto’s. Natuurlijk heb ik veel meer foto’s gemaakt maar het geeft een goede indicatie.

Februari begon met sneeuw, kou en ijs. Van de sneeuw heb ik genoten van de andere twee niet echt ik heb niks mee kou en met ijs al helemaal niet maar sneeuw vindt ik fantastisch dus heb ik ook heerlijke wandelingen gemaakt. Twee februari hebben we niks speciaals gedaan maar we waren wel alweer zes jaar samen. Uitslag van de dokter was oke en die verwees me door naar een internist. Bij de internist geweest een buikscan gehad en bloed geprikt op die uitslagen zitten we nog te wachten maar hij weet bijna zeker dat ik Prikkelbaar darm syndroom heb. Eindelijk een naampje nog niet fijn maar nu kan ik wel verder en kijken hoe ik dat voor mij plezierig in kan vullen want zo lang je niet goed voelen is niet fijn.

De paradontoloog was ook niet prettig want in april gaan ze mijn tandvlees een deel verwijderen omdat ik teveel heb. Maar daarna moet het langzaam goed gaan dus dan gaan we dat gewoon doen. Verder heb ik veel gefotografeerd, ben ik eindelijk weer een weekend creatief bezig geweest. Het eerste project is opgeruimd mijn bureau met hobbyspullen pfff dat was veel. Momenteel is de kledingkast aan de beurt. Ik ben 17 keer wezen hardlopen soms heel kort en soms heel lang maar in totaal 50 km deze maand! De afgelopen dagen hebben jullie het al kunnen zien mijn zus en ik zijn naar blijdorp geweest en dit jaar gaan we vaker met ons abonnement. Heerlijke nieuwe recepten geprobeerd. De lente alvast in huis gehaald met tulpen en narcissen.

Er staat nog een ding op mijn lijstje wat nog steeds niet gebeurd is en dat is de photochallenge dus daar moet ik maar eens aan gaan werken.

Wat brengt maart?
Maart begint vandaag met eten bij mijn zus en daarna samen naar opa even een gezellig avondje. Dan hebben we al snel de verjaardag van opa. Verder plan ik weinig, ik ga verder met opruimen, bloggen, fotograferen, hardlopen en wil wat serieuzer yoga gaan proberen minimaal 1 keer in de week. Waarschijnlijk weer een tripje naar de dierentuin en hopelijk meer zon zodat het lente gevoel kan komen.

Wat gaan jullie doen in maart?

Ik lees jullie reactie graag

