Lovely Sunday

Vanmorgen was ik vroeg wakker, de vogeltjes waren al aan het fluiten en het zag er heerlijk uit. 8:11 stond ik buiten om een rondje te lopen. 4.02 km en 32:10 min later stond ik weer voor mijn deur. Een heerlijk rondje, in totaal 6 auto’s, 4 mensen en 3 honden tegengekomen. Wat een rust zo vroeg op de zondag morgen.

Net na tien uur stond mijn zus voor de deur om samen richting Blijdorp te vertrekken. Een paar uur later, een abonnement en 1469 foto’s verder vertrokken wij richting de verjaardag van ons nichtje.

Dit zijn twee van de vele mooie foto’s. Van de week even uitzoeken en nog een paar mooie aan jullie laten zien. Voor nu gaat het computertje uit en ga ik naar dromenland want ik ben op na dit drukke maar enorm fijne dagje.

3 thoughts on “Lovely Sunday

Ik lees jullie reactie graag

