Happy girls are the prettiest

Van een dag als vandaag wordt je vrolijk! Wakker worden en merken dat de zon al enorm schijnt terwijl het net 8 uur is. Dus wasje aan, deurtje open, wasje buiten ophangen. Harloopoutfit aan en heerlijk 4 km lopen langs het weiland, de golfbaan, het park. Eenmaal thuis laat Donder merken dat hij weet dat de zon schijnt en dus ook naar buiten wil dus riempje om en heerlijk op het balkon zitten met zijn 3e.

Boodschapjes halen, langs mama en papa weer naar huis, even slapen en toen mijn hobbyplek opruimen. Wat een werk maar zometeen kan ik alles weer vinden.

Nu ga ik weer verder opruimen en morgen morgen ga ik naar de dierentuin!!! Fotograferen met een lens van papa!

 

 

One thought on “Happy girls are the prettiest

Ik lees jullie reactie graag

