WOT – Feit

“Feit; een gebeurtenis of omstandigheid die werkelijk gebeurd is”

Ik ben Patricia Catsburg geboren 28 juni 1985  in de gemeente Nederlek. Bruine haren, bruine ogen, 1.70 m lang, 58 kilo.24 jaar in mijn geboortehuis gewoond (op een paar maandjes na) samen met mijn papa en mama en ongeveer 20 jaar ook met mijn zus erbij. 24 jaar een fantastisch uitzicht over de weilanden. Zo ver als ik keek geen huis te zien alleen maar water, gras, aarde, schapen, koeien en bomen. Na 24 jaar verhuisde ik naar een eigen plekje. Uitzichht een kerk met twee grote klokken ervoor, een appartementen complex en de doorgaande weg door het dorp heen.

Mijn feiten leiden naar een feit en een droom wat hopelijk ooit een feit word. Ik mis mijn uitzicht, mijn rust, feit. Ooit wil ik weer rust en een mooi uitzicht en wordt dit dus een feit voor nu een droom.

 

Het uitzicht bij mijn ouders vanuit mijn slaapkamer bij ondergaande zon

Mijn uitzicht op dit moment (min de sneeuw want de sneeuw maakte het mooi en ik woon er dus echt naast want deze foto is vanaf de andere kant genomen)

 

Deze post is een onderdeel van #WOT Write On Thursday.

Geplaatst in WOT | Getagd

4 thoughts on “WOT – Feit

Ik lees jullie reactie graag

