Music; Pink

Eén van mijn favoriete zangeressen is Pink. Vanaf haar eerste album luister ik al naar haar muziek. Twee concerten heb ik bijgewoond en wat waren dat twee fantastische shows en ook haar live zang kwaliteit super.

Mijn favoriete nummers zijn niet de bekende party nummers zoals Get the party started en Stupid girls maar Crystal Ball, Glitter in the air, Dear Mr president, God is a DJ en Fuckin Perfect.

Pink Glitter in the air

De foto’s komen uit de oude doos van het concert in 2009

 

Wat zijn jullie favoriete nummers of hou je helemaal niet van de muziek van Pink.

One thought on “Music; Pink

Ik lees jullie reactie graag

