Something that made my week colourful and happy

Vandaag niks bijzonders maar iets wat mijn week kleurrijk en vrolijk maakte.

Mijn weekend was heerlijk afgezien van dat hij vrijdag eerder dan gepland begon en ik dus vrijdag ziek op de bank doorbracht na een ziekenhuis bezoekje. Maar zaterdag heerlijk creatief geweest, wezen hardlopen en heerlijk gekookt. Zondag vroeg wakker door een slechte nachtrust maar dat kwam mijn series ten goede want ik ben weer helemaal bij en ging lekker vroeg hardlopen, heb teveel brownies gegeten, weer creatief geweest en ik ga zo zelf pizza maken.

Mijn creaties ga ik natuurlijk van de week met jullie delen maar voor nu hoe was jullie weekend en geniet nog even van de laatste paar uurtjes weekend.

 

6 thoughts on “Something that made my week colourful and happy

  1. Prachtige bloemen… enne ik ben sinds vrijdagmiddag ook ziek, maar heb er nog last van… 😉 al ben ik net wel naar mijn foto cursus gegaan, was de eerste les dus die wilde ik niet missen natuurlijk…

  2. Pingback: Lente in huis « Donder Design

Ik lees jullie reactie graag

