WOT – Keuze

WOT 7 Keuze ~ verkiezen van één orgaan of gedragslijn uit meerdere mogelijkheden, overeenkomstig de uitslag van een bepaalde test of gestelde voorwaarde.

De keuze is aan mij! Ga ik luisteren naar mijn lichaam of blijf ik doorgaan hoe het nu gaat? De keuze is altijd aan jezelf wat je wilt doen. Ik heb de keuze gemaakt om naar mijn lichaam te luisteren.

Dit betekende een doktersbezoek, bloedprikken, ziekenhuisbezoek, bloedprikken, buikscan (morgen) en wachten op de bloeduitslagen tot ergens over een paar weken.

De keuzes zijn nog niet voorbij. Nu moet er goed gezorgt worden voor mijn lichaam nog beter als eerst. Dit betekent gezonder, afwisselender eten, uitzoeken hoe mijn lichaam op eten reageert, sporten en rust nemen.

Mijn keuzes; een eetdagboek bijhouden voor minimaal een maand, fruit eten, minimaal 3x in de week een half uur hardlopen en Yoga oefeningen doen voor rust, onspanning en sport.

 

Keuzes zijn niet altijd makkelijk maar vaak wel noodzakelijk. Wat zijn jouw keuzes?

 

Dit post is een onderdeel van #WOT Write On Thursday.

Geplaatst in WOT | Getagd

One thought on “WOT – Keuze

  1. Ik ben ontzettend slecht in keuzes maken. Mijn keuze voor vandaag was het bellen naar de dokter voor een afspraak. Ook ik moet gaan luisteren naar mijn lichaam… Veel succes met jouw keuzes!

Ik lees jullie reactie graag

