Some black and white that i like

Op pinterest kwam ik een mooie foto tegen van furtivelungs. Ik heb hem in mijn board photograpy gestopt zodat ik hem als inspiratie kan gebruiken bij het maken van foto’s.

De bovenstaande foto heb ik gebruikt als inspiratie maar ik heb nog niet wat ik wil.  De eerste foto is te donker, de tweede te licht en niet helemaal scherp en de laatste foto is alleen mijn haar scherp maar dat vind ik wel grappig helaas zijn de foto’s waar mijn ogen scherp moesten zijn allemaal mislukt.

 

4 thoughts on “Some black and white that i like

Ik lees jullie reactie graag

