Romantische wandeling in de sneeuw

Zaterdag kon ik geen genoeg krijgen van het mooie weer en uitzicht. Jammer genoeg had de zon al veel sneeuw van de bomen laten vallen. Toch ging ik samen met mijn mannetje nog een wandeling maken in het park/bos.

We namen een foto van onze schoenafdrukken samen en onze schaduwen gaven elkaar een kusje. Heerlijk genoten.

Na deze wandeling had ik er nog geen genoeg van en ben ik daarna nog ruim 3 kilometer gaan hardlopen. Een heerlijke zaterdag vol momenten waarop ik heerlijk terug kan kijken.

One thought on “Romantische wandeling in de sneeuw

Ik lees jullie reactie graag

