What I have been waiting for

Daar kwamen ze. Eerst een paar en toen heel veel langzaam vallend op de straten. Buiten is het stil je hoort de auto’s wel rijden maar de klanken zijn anders, rustiger.

Ik was blij toen het 16.15 was want dat betekent op een vrijdag voor mij weekend. Vandaag betekende dat de sneeuw in! Eerst mijn autootje uitgraven en voor het eerst rijden op een weg waar veel sneeuw op ligt. Voor me zie ik een auto wegglijden met zijn banden dus voorbereid rij ik erachter aan en er gebeurt niks ik rij gewoon rechtdoor geen last van de sneeuw. Lang leven winterbanden en ik rustig achter het stuur. Ik ben onderweg gestopt om foto’s te maken en te genieten van een heerlijke wandeling.

De kleuren op de volgende foto vind ik erg mooi. Rode takken in combinatie met bruine en een witte sneeuw achtergrond.

Na een ruim half uur ben ik weer gaan rijden en sloot ik achteraan de rij. Gelukkig weet ik een paar zijstraatjes en kon ik een beetje doorrijden tot aan de brug dat ging met 10 km per uur. Onderweg nog een kleine stop gemaakt met uitzicht op mijn woonplaats.

Eenmaal thuis aangekomen moest ik mijn belofte nakomen. Donder en ik hadden een afspraak; als het gesneeuwd had mocht hij naar buiten. Nou hij vond het geweldig!

Ik ben nog een klein rondje wezen lopen waar ik een foto van ons huis maakte en een foto van mijn schaduw.

Daarna gauw naar binnen gegaan want zelfs oorwarmers een muts twee sjaals een dikke winter jas met drie lagen eronder hielden mij niet warm.

One thought on “What I have been waiting for

Ik lees jullie reactie graag

