WOT – Verwonderen

Verwonderen: Ervan opzien omdat je het niet verwacht

Het woord van vandaag vind ik een lastige. Waar verwonder ik me over? Toen kwam ik op het idee om een lijstje te maken met dingen waarover ik me verwonder de laatste tijd.

  • Het super mooie kerstcadeau waar ik elke dag naar kijk.
  • 106 bezoekers op mijn blog op één dag.
  • Een plaatsing op culy.nl van mijn gerecht en mijn foto’s.
  • De oorbellen die ik deze week heb gemaakt zijn leuk en draagbaar (zie mijn blog morgen)
  • De Foto’s die ik maak worden steeds beter (vind ik persoonlijk)
  • Dat er nog steeds dingen zijn van mijn camera die ik niet wist en zo handig zijn.
  • Na 4 maanden ik nog steeds aan het hardlopen ben en zelfs in de regen en kou I Love it.
  • De sneeuw die afgelopen maandag ook in Rotterdam viel. Ik blijf het een fantastisch iets vinden.
  • Dat mijn mannetje wist dat we vandaag zes jaar samen zijn en dan niet de dag die had ik al duidelijk gemaakt maar het aantal jaar dat vond ik wel leuk.
  • Het laatste wat mij verwonderd; dat er weer een hele post uit is gekomen met een woord waarvan ik het niet had verwacht.
  • De laatste verwondering hoort de onderstaande foto bij. Hoe kunnen katten op de onmogelijkste manieren en overal heerlijk slapen. Ik wil dat ook!

 

 

Deze week gaat de #WOT (Write on Thursday) van Karin Ramaker over verwonderen. Doe mee, lees mee, schrijf mee.

5 thoughts on “WOT – Verwonderen

  1. Eh ik verwonder me nu heel erg over die foto, want ik heb dezelfde bank, en tevens een rode kater (en nog vier andere katten)… met andere woorden, ik zou deze foto ook gemaakt kunnen hebben… al ligt onze rode kater niet vaak zo hoog op de bank…

  2. Ik heb ook dezelfde bank!! Maar geen kat.. Misschien kunnen we een serie maken, bloggers en hun bank 😉 mooi waar je je allemaal over kan verwonderen hè Patricia! Ben benieuwd naar je oorbellen. Lieve groet, Laura

Ik lees jullie reactie graag

