Verjaardag foto’s

Afgelopen zaterdag heb ik tijdens een kinderverjaardag gefotografeerd. Enorm leuk vond ik dit omdat je op zulk soort momenten spontane foto’s krijgt. Het was ook ideaal om te oefenen met foto’s binnen maken. Overdag lukken de binnen foto’s steeds beter maar met schemer of als het al donker is lukt het me nog niet want dan zijn alle foto’s deels bewogen. De flitser gebruiken vind ik niet fijn maar als het donker is zit er nog niks anders op. Hier drie van de leukste foto’s.

3 thoughts on “Verjaardag foto’s

Ik lees jullie reactie graag

