Januari is alweer voorbij

De tijd vliegt voorbij want we zitten alweer in februari dus een klein overzichtje van januari.

De eerste week bracht ik ziek in bed door. Die tijd benutte ik goed want heel seizoen twee van The OC heb ik toen gezien. Die week was er ook een leuke reportage; aldus libelle op teldoc. Rietje kreeg een enorm leuk nieuw huisje dus inpakken, ikea, inrichten en bewonderen hoe mooi het nu is.

Tussen het klussen door is mijn zus met mij naar het boekenfestijn geweest. Het viel jammer genoeg een klein beetje tegen maar desondanks hebben we leuke boekjes en binnen het budget.

We hadden één verjaardag om heen te gaan en daar heb ik gefotografeerd (foto’s verschijnen morgen). De laatste daagjes van de maand waren koud en met een klein beetje sneeuw!

Een paar cijfertjes;

Wat brengt februari?
Twee februari maxima en willem alexander zijn 10 jaar getrouwd maar voor mij ook een speciale dag want dan ben ik zes jaar samen met mijn ventje. Verder krijg ik hopelijk vrijdag van de dokter te horen waarvoor ik allergisch ben en dan kunnen we kijken hoe ik mijn eetpatroon ga aanpassen. Volgende week naar een paradontoloog voor mijn gebit.

Verder genieten van het zonnetje tijdens de koude dagen. Hardlopen, fotograferen, creatiever zijn dan afgelopen maand, bloggen, photochallenge lijst afmaken (Tips zijn nog steeds welkom) natuurlijk werken en ik ga opruimen. Er gaan tassen, sjaaltjes en nog veel meer weggedaan worden. Vind het alleen zonde om weg te gooien dus moet nog even bedenken hoe ik het ga doen.

3 thoughts on “Januari is alweer voorbij

  1. Pingback: Februari « Donder Design

Ik lees jullie reactie graag

