Fotograferen in het park

In Capelle aan den IJssel aan de Capelseweg heb je een park zitten. Niet het schollebos maar een park waar ook de hockey en tennis zit gevestigd. Elke dag op mijn weg naar huis kom ik hier langs en een half jaar geleden fietste ik dagelijks door dit park. Afgelopen week ben ik twee keer gestopt om te fotograferen in het park. De eerste keer was de lucht erg mooi alleen jammer genoeg vanaf het punt in het park niet. Uiteindelijk toch leuke en mooie foto’s gemaakt.

En bij thuiskomst nog een mooie foto van de wolken

3 thoughts on “Fotograferen in het park

Ik lees jullie reactie graag

