Tijdschrift; DigiFotoPro

Vorig jaar kreeg ik een DigiFotoPro. Door weinig tijd was ik hem nu pas gaan lezen.

Wat je in dit magazine kan lezen; Reviews van camera’s, informatie over lenzen, interviews met fotografen en een masterclass. De foto’s zijn fantastisch en een bron van inspiratie. De masterclass is wel echt een masterclass want die apparatuur heb ik allemaal niet.

Leuk nieuws wat ik onlangs op de website las is dat er een DigiFoto Starter is gelanceerd.

Wat kan je van de DigiFoto Starter verwachten?

De eerste DIGIFOTO Starter staat bordenvol informatie, workhops en foto’s ter inspiratie. Geen lastige begrippen, maar gewoon begrijpelijke artikelen met veel voorbeelden. Zo wordt fotografie ook voor de niet-opgeleide fotograaf leuk en toegankelijk.

Basiscursussen
Zo leggen ze je de basisbeginselen van compositie uit, gaan ze in op wat scherptediepte precies is en hoe je ermee kunt spelen, leer je alles over fotograferen met weinig licht en vertellen ze je hoe je je vakantiefoto’s spectaculair maakt.

Leerzame artikelen
Fotograaf Erik Borst aan het woord over zijn ervaringen als straatfotograaf, richten ze uitgebreid de aandacht op kinderfotografie en geven ze je een overzicht van handige boeken.

Afgelopen weekend heb ik DIGIFOTO Starter gekocht en later zal ik laten weten wat ik ervan vindt.

3 thoughts on “Tijdschrift; DigiFotoPro

  1. Pingback: Tijdschrift; DigiFoto starter « Donder Design

Ik lees jullie reactie graag

