A beautiful sky

Over een paar uur sta ik weer op dezelfde plek als de foto hierboven. Namelijk voor mijn werk. Toen ik vorige week uit de auto stapte moest ik mijn camera erbij pakken om deze super mooie lucht vast te leggen. In de lucht zie je nog een helikopter vliegen.

Het weekend is dus weer om. Het gaat altijd erg snel. Vrijdag na het werk lekker eerst fysiotherapie met aansluitend acupunctuur gehad. Zaterdag mijn zus geholpen in haar huisje. Daarna naar een kinderverjaardag waar ik ook gefotografeerd heb. Zondag genoten van hardlopen, lezen fotograferen, alles. Hebben jullie ook een fijn weekend gehad?

 

One thought on “A beautiful sky

Ik lees jullie reactie graag

